18 Oct

DIRECTE: 20/10 a les 14h, INEF-L'Hospitalet vs CR Olímpico de Pozuelo, J4 Lliga Iberdrola

Retransmissió en directe del partit INEF-L'Hospitalet vs CR Olímpico de Pozuelo, corresponent a la 4ª jornada de la Lliga Iberdrola 2018-2019, aquest dissabte a partir de les 14 hores al Camp Municipal de la Feixa Llarga. Segueix el partit a la Web o al nostre canal de YouTube.

DIRECTE: INEF-L'Hospitalet vs CR Olímpico de Pozuelo, J4 Lliga Iberdrola 2018-2019

Link Alternatiu

Foto: Ernesto Aradilla

Subscríu-te al Canal de YouTube de l'INEF Barcelona !

Darrera modificació el Dijous, 18 Octubre 2018 16:18