RC L'Hospitalet-INEF guanya al CEU Fem 15-5

RC L'Hospitalet-INEF va aconseguir una important victòria aquest cap de setmana a la Feixa Llarga en el partit corresponent 4ª jornada de la Lliga Catalana de rugby femení per 15 a 5 i manté intactes les seves opcions d'acabar primer a la classificació final.

Victòria decissiva per arribar amb opcions a la darrera jornada

El partit que enfrontava a 2 dels equips invictes de la competició es va saldar amb victòria per RC L'Hospitalet-INEF per un ajustat 15 a 5 i serveix per mantenir intactes les opcions d'acabar primer. L'equip arriba a la darrera jornada amb 15 punts, igualat al CEU i a només 2 punts del CAT Central, rival amb el que van empatar la jornada anterior. El CAT Central té un difícil compromís visitant al CEU Fem mentre que RC L'Hospitalet-INEF juga contra el cuer.

LLIGA CATALANA

Darrera modificació el Dilluns, 12 Novembre 2018 03:38