26 Des

María Ribera candidata al premi de la "Leona" de la jornada 9 de la Lliga Iberdrola

INEF-L'Hospitalet va recuperar el camí de la victòria aquesta darrera jornada davant el XV Hortaleza RC. María Ribera va aportar la seva experiència i força a la línea, essent clau per donar tranquilitat a l'equip i poder emportar-se la victòria, el que li ha valgut el reconeixement per estar entre les candidates a la Leona de la Jornada. Ara és el torn del Seleccionador José Antonio Barrio que triarà la Leona de la jornada 9.

Vídeo: FER

Foto: Noah Alirangues per Toque Fem