18 febrer

Gran victòria de L'Hospitalet-INEF davant el VPC Andorra Fem

L'Hospitalet-INEF va aconseguir la victòria aquest cap de setmana davant el VPC Andorra Fem, un dels millors equips de la categoria. El partit, corresponent a la 6ª jornada de la Lliga Catalana (Primera Divisió) de rugby femení va esdevenir la segona victòria a la fase regular.

Gran joc d'atac de L'Hospitalet-INEF

L'equip base que juga a la lliga autonòmica va donar una de les sorpreses del que portem de Lliga després de guanyar al VPC Andorra, un dels equips que fins ara s'havia mostrat més sòlids. Les noies van portar la iniciativa del joc durant gran part del partit, movent amb gran precissió la pilota, desenvolupant un gran joc d'equip. L'equip, que comptava amb reforços com Vio de Puig o jugadores que pugen i baixen del primer equip (Vero Camacho, Miriam, Gara, etc..), ràpidament va aconseguir dos assatjos. Fruit del domini local, el marcador va arribar a la mitja part amb 26 a 0. La defensa visitant, una de les millors del campionat, no va poder parar a les nostres, sorpreses per la velocitat i encert a la passada.

Les visitants van intentar reaccionar al segon temps i ho van aconseguir, en una anotació on L'Hospitalet-INEF tenia que haver-se mostrat amb més "duresa". Les noies van seguir fent el seu joc, confiades que estaven fent bé la feina. Fruït d'això, al 13 una bona jugada de combinació portava la pilota novament a la línea de marca per posar tranquilitat. La transformació anava dins per posar el 33-5.

Quedaven 25' però el VPC Andorra Fem afortunadament no va reaccionar, només aconseguint un nou assaig, insuficient.

Amb aquesta victòria, L'Hospitalet-INEF suma el segon triomf de la fase regular i es situa 6è a la classificació, a només 4 punts del tercer classificat, el mateix VPC Andorra. La propera jornada l'equip visita al CEU Fem, l'actual líder de la Lliga.

LLIGA CATALANA

Foto: Edu Rois