06 Jun

6 Ósses amb la Selecció Catalana al Torneig Madrid Sevens

El Seleccionador Pablo Arévalo ha convocat a 6 jugadores de l'INEF-L'Hospitalet pel Torneig Madrid Sevens que tindrà lloc aquest cap de setmana al Central de Madrid. El torneig servirà de preparació de cara al Campionat Autonòmic de Juny a Lugo.

Les Bès7ies preparen el Campionat Autonòmic

A Madrid, la selecció està enquadrada en el Grup A juntament amb la selecció asturiana i Espanya Emerging (amb les catalanes Núria Jou, Sara Marín i Bruna Elias), mentre al Grup B hi juguen la selecció gallega, la selecció de Castella i Lleó i el País de Gal·les Emerging. Les catalanes cercaran la primera plaça del grup per accedir directament a la final.

Horaris

Per a la cita, Pablo Arévalo ha convocat les següents jugadores:

INEF-L’Hospitalet: Kat Keller, Mercè Viñals, Anna Ramón, Carla Rodríguez, Laia Azorín, Alysha Stone

BUC: Magda Verdú, Jana Gomà

GEiEG: Paula Xutglà, Cristina Batchellí