12 Jun

DIRECTE: 15 i 16 de juny, 10h, GPS Copa de la Reina 7s Montecastillo, amb la participació d'INEF-L'Hospitalet

Retransmissió en directe el 15 i 16 de juny, a partir de les 10h., de la 3ª sèrie de la GPS Copa de la Reina 7s de rugby femení que es disputa a l'Hotel Montecastillo de Cádiz, amb la participació de l'INEF-L'Hospitalet. La retransmissió serà feta per Federació Andalusa de Rugby i la podreu seguir a través de la web o del canal de YouTube.

DIRECTE: 3ª Sèrie - GPS Copa de la Reina 7s Montecastillo 2019

Dissabte

Diumenge

Emissió: Federació Andalusa de Rugby

Subscríu-te al Canal de YouTube de l'INEF Barcelona !

Foto: Ernesto Aradilla

Darrera modificació el Dimecres, 12 Juny 2019 19:54