INEF-L'Hospitalet, 4ª posició a la classificació final de la III GPS Copa de la Reina 7s - Club Esportiu INEF Barcelona

18 Jun

INEF-L'Hospitalet va finalitzar a la 4ª posició a la classificació final de la III GPS Copa de la Reina 7s després de la disputa aquest cap de setmana de la 3ª sèrie que va tenir lloc a l'Hotel Montecastillo (Jérez de la Frontera, Càdiz). El CR Majadahonda va proclamar-se novament campió.

INEF-L'Hospitalet millora l'actuació de la temporada passada

Les Ósses van finalitzar a la 4ª posició a la classificació final després de la disputa de les 3 sèries, millorant una posició respecte la temporada passada i ratificant la seva millora en l'especialitat de seven. Les noies dirigides per María Ribera han realitzat un bon campionat, obtenint una 4ª posició a Oliva, una 2ª a Alzira i una 5ª a Montecastillo. Però més enllà de la classificació final, el joc desplegat per les Ósses, ràpid, coral, intens, ha confirmat la bona temporada del XV també al seven i ha deixat molt bones sensacions de cara al futur.

La 3ª sèrie de la GPS Copa de la Reina 7s a Montecastillo va deixar molt bones sensacions a tothom, un lloc magnífic, una organització i una predisposició molt bona del Club de Rugby Atlético Portuense i la FAR, ademés d'un nivell de joc molt bo, on el CR Majadahonda va confirmar ser el gran dominador de la modalitat de seven, proclamant-se novament campió.

Pel que fa a la participació de l'INEF-L'Hospitalet, les Ósses van finalitzar cinquenes en aquesta sèrie, després d'una fase de grups on inesperadament van caure amb el Tecnidex València que va provocar un difícil duel als QF d'Or amb el CR Cisneros. Tot i l'entrebanc a l'encreuament, les noies de María Ribera van saber recuperar-se per finalitzar amb 2 victòries aconseguint la 5ª posició final.

A la Fase de Grups, INEF-L'Hospitalet estava enquadrat amb l'Albéitar, el CDU Sevilla i el Tecnidex al Grup B. Després de 2 victòries consecutives sense rebre ni un punt per 29 a 0 i 34 a 0 contra l'Albéitar i el CDU Sevilla, les Ósses es van veure sorpreses pel Tecnidex València, l'equip "sorpresa" d'aquest any. Les valencianes s'ho van creure i van superar a les subcampiones de la Lliga Iberdrola en un partit on les valencianes van mostrar el per què dels seus bons resultats, amb unes jugadores molt ràpides, sabent moure la pilota i trobant els forats per sorprendre a la línea catalana. El resultat de 17 a 24 feia que les Ósses fóssin segones de grup, tenint un rival de més entitat a la jornada de diumenge.

Resultats i Classificació Dissabte 3ª Sèrie III GPS Copa de la Reina 7s Montecastillo

A la Fase Final de diumenge, INEF-L'Hospitalet va tornar-se a veure les cares amb el CR Cisneros, un rival molt complicat amb el que han disputat grans batalles a aquesta Copa de la Reina 7s. Al primer temps, tot i l'assaig inicial de l'Alysha Stone, les madrilenyes van saber respondre ràpid. Mica en mica van anar agafant el domini del partit fins que van repetir assaig. Al segon temps, les Ósses ho van intentar però la fortalesa defensiva de les cisneras va imposar-se. Només a falta de 20 segons, Alex Castillón aconseguia retallar distàncies però ja era massa tard, 10 a 12 final que feia que les Ósses es quedessin fora de la lluita pel títol.

A la lluita pel 5è i 8è lloc de la sèries, INEF-L'Hospitalet va oferir la seva millor versió. Primer, davant l'Olímpico Escrapalia, les Ósses no van donar opció a les olímpiques vencent de forma clara per 24 a 7. Al partit definitiu, davant el Sanse Scrum, INEF va jugar amb molta serietat i solidesa aconseguint una altra victòria per 31 a 0, deixant novament al rival sense anotar.

Pel que fa a la competició, el CR Majadahonda va sumar una nova victòria a una sèrie que va servir a les rhines per completar el triplet de campionats de la GPS Copa de la Reina 7s, essent el Club dominador en aquesta modalitat. Ceci Huarte, jugadora de les majariegas va ser anomenada MVP del torneig.

INEF-L'Hospitalet tanca la seva participació en competició oficial aquesta temporada amb un gran subcampionat a la Lliga Iberdrola i una 4ª posició a la Copa de la Reina 7s, millorant el resultat obtingut a la seva primera participació l'any passat a la modalitat de seven. L'equip ha recuperat el to competitiu amb una bateria de noves jugadores i pot mirar amb optimisme el futur d'una temporada pròxima molt exigent amb un calendari internacional que condicionarà força la competició nacional.

Resultats i Classificació

Classificació General