04 Oct

ENQUESTA: Qui guanyarà la Lliga Iberdrola de rugby femení 2019-2020?

La Lliga Iberdrola de rugbi femení 2019-2020 arriba a la seva 32ª edició que enfrontarà a 8 equips durant 14 jornades pel títol nacional. El CRAT manté la base de la plantilla campiona mentre INEF-L'Hospitalet presenta un equip totalment renovat. El Majadahonda, el CR Cisneros i el Sevilla venen apretant molt fort i són seriosos candidats a tot. Qui aconseguirà el títol nacional? Contesta la nostra enquesta.

Darrera modificació el Divendres, 04 Octubre 2019 15:35