07 Nov

María Losada deixa l'INEF-L'Hospitalet i fitxa pel CR Majadahonda

El CR Majadahonda va confirmar ahir el que era un secret a veus: María Losada, fins ara jugadora de l'INEF-L'Hospitalet, se'n va a Madrid per incorporar-se a les files del CR Majadahonda. El Club li desitja la millor de les sorts en aquesta nova etapa.

María Losada, una baixa sensible per l'equip

Ahir es va confirmar l'acomiadament de la María Losada, jugadora internacional de 23 anys, que fins ara pertenyia a la disciplina de l'INEF-L'Hospitalet. La María, després d'un temps de reflexió, ha decidit fer un canvi a la seva carrera esportiva i anar-se'n a Madrid, on actualment es troba recuperant-se amb l'equip mèdic de la FER i el CSD, després de patir una greu lesió a l'estiu amb la Selecció.

La María va arribar molt jove al Club fa vàries temporades i va aprendre de referents com l'Aroa González, l'Ángela del Pan, Carlota Méliz, Laura Esbrí, María Casado, María Ribera, Jordina Marbà o l'Alex Castillón entre d'altres. Fou membre destacat de l'equip de la temporada del triplet, l'any 2016, on les Ósses van guanyar la Lliga Catalana, la Divisió d'Honor i la Copa Primavera.

El seu creixement va ser enorme i aviat les seves actuacions a la Divisió d'Honor van començar a cridar l'atenció dels tècnics federatius fins aconseguir una gran fita: ser internacional per la Selecció Espanyola del XV. Les seves virtuts al terreny de joc, destacant per la seva potència i habilitat portant la pilota, van fer que posteriorment fós cridada per formar part també a la Selecció del Seven, amb la qual va començar a viatjar regularment jugant les competicions internacionals.

La darrera temporada va estar alternant les seves aparicions amb l'equip amb els seus compromisos internacionals amb la Selecció, on ja era indiscutible. La María es trobava en un gran estat de forma, mostrant una gran personalitat, essent una jugadora que marcava diferències a la Lliga Iberdrola, fet que va servir per a que l'equip aconseguís arribar a la Final. Malauradament, a l'estiu es va trencar amb la Selecció i després d'estar un temps aturada, ha decidit canviar d'aires.

Desitgem a la María Losada una bona recuperació i la millor de les sorts en aquesta nova aventura. Esperem que sigui un fins aviat, INEF és casa teva!

Foto: rna phtgrphy per Toque Fem