INEF Barcelona perd la imbatibilitat a casa davant el RC L'Hospitalet B - Club Esportiu INEF Barcelona

17 Des

INEF Barcelona perd la imbatibilitat a casa davant el RC L'Hospitalet B

Els Óssos van tornar a la competició aquest diumenge al matí disputant la 1ª jornada de la Lliga Catalana de Segona de rugby masculí al camp de la Foixarda, on van perdre la imbatibilitat a casa al caure derrotat davant el RC L'Hospitalet B per un ajustat 21 a 29.

Els Óssos noten l'aturada d'un mes de competició

INEF Barcelona començava el camí de la Lliga Catalana de Segona de rugby masculí aquest diumenge enfrontant-se al RC L'Hospitalet B, un difícil rival que va saber aprofitar els moments de partit per emportar-se la victòria.El conjunt de Jordi Solà va notar la falta de competició com a conseqüència de l'aturada d'un mes després de disputar-se la Fase Prèvia de la Lliga.

Tots dos conjunts van sortir sense especular a pel partit i ben aviat els Óssos s'avançaven a l'electrònic amb un assaig d'Arnau García i la transformació de Lluís Llauger al 6' (7-0). L'equip riberenc pràcticament va reduir distàncies a la següent jugada, al 10', amb una patada de càstig (7-3). Avançada la primera part els visitants capgiraven el partit aconseguint un parell d'assaig al 23' i al 31' posant en problemes als Óssos (7-15). La reacció dels Óssos no va trigar i a la següent jugada un assaig de càstig posava un marcador apretat (14-15). Abans d'arribar al vestidor, els riberencs donaven el cop de gràcia al 39' amb un assaig i transformació que moralment dur (14-22).

Al segon temps, les defenses es van imposar i només va arribar un assaig per a cada equip, donant la victòria final 21 a 29 al RC L'Hospitalet B. Els Óssos cauen per primera vegada a la Foixarda aquesta temporada després d'una Fase Prèvia inmaculada. Arriba l'aturada de nadal, temps de descansar i recargar piles per una temporada que es preveu duríssima.

Som-hi Óssos!

LLIGA CATALANA