Prèvia: CR Cisneros vs INEF-L'Hospitalet, J8 Lliga Iberdrola 2019-2020 - Club Esportiu INEF Barcelona

20 Des

Prèvia: CR Cisneros vs INEF-L'Hospitalet, J8 Lliga Iberdrola 2019-2020

Comença la segona volta de la Lliga Iberdrola per INEF-L'Hospitalet aquest diumenge a partir de les 12h en el partit de la 8ª jornada que l'enfrontarà al CR Cisneros al Campo Central CIU de Madrid. Segueix el partit per streaming a canalferugby.

INEF busca confirmar la seva millora en el joc amb victòria

INEF-L'Hospitalet visita el Campo Central CIU per enfrontar-se diumenge 22 a partir de les 12 hores al CR Cisneros de Madrid. Les Ósses, actualment en llocs de promoció, buscaran sumar la segona victòria abans de anar-se'n a les vacances de nadal davant el CR Cisneros, un rival que actualment lluita per accedir al playoff.

Les Ósses van realitzar un gran partit la setmana passada però van anar-se de buit de Sevilla e intentaran lluitar al Central davant un rival que a principis de temporada era considerat un dels màxims favorits per guanyar el títol. L'equip dirigit per Pablo Arévalo va tenir grans fases de joc a Sevilla però va trobar-se un rival molt poderós al maul, emportant-se un resultat massa contundent per la imatge oferida. Pel que fa al partit de la primera volta, cal recordar que l'equip va plantar cara a la primera volta a casa però va deixar escapar la victòria per petits detalls i espera aquest diumenge reafirmar les bones sensacions de joc transmeses aquestes darreres setmanes.

El CR Cisneros actualment és 5è a la classificació i destaca per ser un equip força equilibrat, amb un gran nivell a totes les seves linees. Defensivament és força sòlid i en atac, tot i no ser dels més poderosos de la categoria, si és un equip que juga alegre, amb la internacional Enara Cacho com a referent de l'equip.

Pel partit, Pablo Arévalo ha convocat a Alma Torras, Ana Barbanti, Ani Iglesias, Alysha Stone, Annia Segarra, Berta Fernández, Bea González, Carla Rodriguez, Estefi Rodríguez, Helena Rodríguez, Ilham Chouaib, Jordina Marba, Gara Basilio, , Lidia Gomez, Lupe López, Maria Cid, María Soriano, Montse Leuga, Raquel Bernadas, Julia Guri, Vero Nuñez.

Som-hi Ósses!

Us recordem que podreu seguir el partit en directe entre CR Cisneros vs INEF L'Hospitalet per streaming a Canalferugby.

LLIGA IBERDROLA

Foto: Juan María Vélez @misfotosderugby