Prèvia: INEF-L'Hospitalet vs Sanse Scrum RC, J10 Lliga Iberdrola 2019-2020 - Club Esportiu INEF Barcelona

23 Gen

Prèvia: INEF-L'Hospitalet vs Sanse Scrum RC, J10 Lliga Iberdrola 2019-2020

La Lliga Iberdrola arriba al cicle decissiu de la temporada amb la disputa de les jornades decissives. Dissabte a les 16 hores a la Feixa Llarga, INEF-L'Hospitalet rep la visita del líder, el Sanse Scrum RC, en partit corresponent a la 10ª jornada. Podreu seguir el partit a través de YouTube, la WebCanalferugby.

Partit trascendental pels objectius dels 2 equips

INEF-L'Hospitalet rep la visita del líder de la competició, el Sanse Scrum RC aquest dissabte 25 a partir de les 16 hores a la Feixa Llarga. Després de la notable millora en el joc les darreres setmanes, les Ósses van estar a punt de donar la campanada la jornada anterior davant el CR Majadahonda, demostrant que arriben a aquesta fase decissiva de la temporada amb opcions de revertir la situació, ja que per joc, actitud i qualitat és possible. Enfront, però, tindran l'actual líder de la Lliga Iberdrola, el Sanse Scrum RC, sorprenen i merescut primer classificat després de 9 jornades disputades. Serà el retorn de la María Ribera, jugadores de les Ósses durant molts anys i que ha deixat una petjada important al Club i al grup. María Casado no viatja a Barcelona ja que està amb les Leonas7s.

L'equip madrileny és l'actual líder de la Lliga després d'haver protagonitzat una gran arrencada de Lliga, on per primer cop en la seva història han aconseguit l'honorífic títol de campions d'hivern. Es caracteritzen per ser un equip que domina els temps dels partits, concedint poques oportunitats d'anotació, molt tàctic i endreçat i que sap aprofitar les seves ocasions. És l'únic equip en tota la Lliga que ha rebut menys de 100 punts. Blanca Die és una de les màximes anotadores del campionat i Marina Galán, un segur de vida amb el peu. Caldrà que les Ósses intentin portar la iniciativa i no caure en el ritme de partit que plantejarà el conjunt de San Sebastián de los Reyes.

Per aquest partit es preveu que sigui l'estrena de la nova jugadora internacional canadenca Fabiola Forteza, que fa unes setmanes que ja s'entrena amb el grup. La millora en el joc i l'arribada de nous reforços fan que hi hagin dipositades forces esperances per donar un salt endavant en la dinàmica mostrada fins ara.

L'equip dirigit per Pablo Arévalo ocupa actualment la 7ª posició amb 5 punts, gràcies al bonus defensiu obtingut la setmana anterior. Per les Ósses és un partit trascendental per intentar allunyar-se de la posició de promoció i mirar d'apropar-se a l'Olímpico Pozuelo, equip que actualment està a 9 punts. Per la seva banda, el Sanse és líder amb 36 punts i una victòria pràcticament deixaria pràcticament assegurat l'objectiu de la classificació pel playoff.

Som-hi Ósses!

Us recordem que podreu seguir el partit en directe entre INEF L'Hospitalet vs Sanse Scrum RC per streaming a la web del Club, per YouTube i Canalferugby.

LLIGA IBERDROLA

Foto: RGL Fotos