03 febrer

L'Hospitalet INEF amb la campanya #ThoEstasPerdent

L'Hospitalet INEF, l'equip de rugby femení que disputa la Copa Catalana de Primera, dona el seu suport a la campanya #ThoEstasPerdent. "Si no veus esport femení, t'estàs perdent la meitat de l'espectacle".

L'Hospitalet INEF mostra el seu compromís amb l'esport femení

L'Hospitalet INEF va jugar aquest cap de setmana al Camp Educatiu Laboral gràcies a l'acord de col·laboració amb les Voltors del Club Rugby Tarragona. Allà, va mostrar el seu suport a la campanya #ThoEstasPerdent que promou una major presència i visibilitat de les dones esportistes als mitjans, contribuint així a avançar a cap a la plena igualtat, trencar estereotips socials i mediàtics respecte a l’esport femení i posicionar-lo com un contingut d’interès i capaç d’atraure grans audiències.

"Si no veus esport femení, t'estàs perdent la meitat de l'espectacle" #ThoEstasPerdent #EsportFemení

Més informació: https://www.thoestasperdent.cat/

Fotos: Maria