Els Óssos renoven l'acord amb Prozis com a partner nutricional - Club Esportiu INEF Barcelona

Els Óssos renoven l'acord amb Prozis com a partner nutricional

Prozis, la marca líder de suplements energètics esportius, continuarà un any més el seu vincle amb els Óssos del Rugby INEF Barcelona de cara a la temporada de rugby 2020-2021 després de fer-se oficial l'anunci aquesta setmana.

Acord del Rugby INEF Barcelona amb Prozis

Els Óssos del Rugby INEF Barcelona tornaran a confiar una temporada més en Prozis com a partner nutricional especialment desenvolupat per a maximitzar els resultats de l'entrenament, optimitzar el rendiment esportiu, reduir el risc de lesions e incrementar la capacitat de recuperació dels esportistes. Amb aquest acord, anunciat oficialment aquest dilluns, veurem potenciat el rendiment dels Óssos per la propera temporada.

Gràcies a la col·laboració amb Prozis, els nostres socis i amics del Club Esportiu INEF Barcelona i tots els aficionats del rugby es veuran beneficiats d'avantatges especials i d'un descompte del 10% amb el còdig: "RUGBYINEF".

Darrera modificació el Dimarts, 23 Juny 2020 07:35

app inef barcelona