11 Set

Primer amistós dels Óssos davant els Cocodrils després de més d'un any

Els Óssos, després de l'inici de la pretemporada a finals d'agost, van disputar el seu primer partit amistós aquesta setmana davant els Cocodrils, un rival de nivell que disputa aquest any la Divisió d'Honor Catalana.

L'equip dona la cara davant tot un DHC amb una gran actitud e intensitat

INEF Barcelona continua la seva preparació de cara a la nova temporada on tornarà a la competició catalana després d'un any on el grup no va disputar cap partit a causa de la pandèmia. L'equip s'adapta als mètodes del nou staff tècnic i per fi van trepitjar la gespa per disputar un partit, el primer de la pretemporada, on es va poder veure sobretot les ganes i actitud per tornar a jugar junts, que faran gaudir a l'afició durant l'any.