23 Set

Banyoles, INEF, BUC i GEiEG participen al III Torneig benèfic d'homenatge a Bernat Llobet

El dissabte 18 de setembre es va celebrar a Banyoles el III Torneig BERNAT LLOBET organitzat pel Rugbi Banyoles, club del que fou fundador. També hi van ser presents els equips del BUC i el GEiEG, on va jugar durant la seva carrera i l'INEF Barcelona, club on va començar.

La figura de'n Bernat Llobet sempre en el record

Els equips van gaudir d'un dia ple de bons moments i bon rugbi, amb climatologia variant de sol, núvols i tempesta elèctrica finalitzant amb un aigüat considerable. Malgrat tot, es va poder celebrar la jornada tal com estava previst.

Agraiments al Banyoles i a totes les persones que van fer possible aquesta jornada de germanor per rememorar la figura de'n Bernat, estimat per tots.

Font i fotos: Quico Lluch

Darrera modificació el Dijous, 23 Setembre 2021 06:53