Exhibició de caràcter de l'INEF Barcelona que guanya al GEiEG, un dels favorits al títol - Club Esportiu INEF Barcelona

18 Oct

Les Ósses van emportar-se la victòria davant el GEiEG per un clar 29 a 12 en partit de la 2ª jornada de la Lliga Catalana de rugby femení disputat al camp de La Foixarda. El triomf reforça la confiança del grup de cara al futur.

Victòria de les Ósses al clàssic català

Galeria: INEF Barcelona vs GEiEG, J2 Lliga Catalana [17-10-2021]

INEF Barcelona va a per totes aquesta temporada a la Divisió d'Honor Catalana i aquest diumenge va oferir a l'afició verd-i-negre una victòria davant un rival de prestigi com el GEiEG. Les gironines, que l'any passat havien disputat la competició de DHB nacional, no van tenir opció davant unes Ósses que van demostrar que tenen fam de fer grans coses aquesta temporada.

Galeria: INEF Barcelona vs GEiEG, J2 Lliga Catalana [17-10-2021]

Després d'un inici de tanteig entre els dos equips, alterat per una parada per substitució de l'equip gironí, el conjunt dirigit per Joan Codina va aconseguir relativament aviat la primera anotació del partit de la mà d'Elena Comadran, que continua en estat de gràcia. L'equip gironí va notar el cop doncs a la jugada següent, Maria Toledo anotava un nou assaig, posant el 10 a 0 al 17' del primer temps.

Galeria: INEF Barcelona vs GEiEG, J2 Lliga Catalana [17-10-2021]

Mica en mica l'equip visitant va anar entrant al partit i a la mitja hora de joc va retallar distàncies posant el 10 a 7. L'alegria visitant va durar ben poc doncs a les acaballes de la primera part la Maria Toledo feia el seu segon assaig del matí posant el 15 a 7 a l'electrònic. La patada d'Elena Comadran deixava el 17 a 7 amb el que arribavem a vestidors.

Galeria: INEF Barcelona vs GEiEG, J2 Lliga Catalana [17-10-2021]

A l'inici del segon temps, les Ósses no van aixecar el peu de l'accelerador i van anar a buscar la victòria demostrant que volen lluitar per grans objectius aquesta temporada. Elena Comadran ampliava la distància al 47' amb un assaig i transformació posant el 24 a 7, que deixava molt cap amunt per les gironines. A mitjans de la segona part arribava la sentència de la Saray Romero, amb el 29 a 7.

Galeria: INEF Barcelona vs GEiEG, J2 Lliga Catalana [17-10-2021]

El GEiEG va intentar reaccionar i a manca de 13 minuts per acabar va retallar distàncies però ja era massa tard, deixant el 29 a 12 definitiu. Victòria de prestigi davant un gran rival i gran exhibició de caràcter de les Ósses que aquesta temporada volen somiar en gran. Enhorabona noies.

Som-hi Ósses!

Fitxa Tècnica