La lluita de les Ósses no té premi que cauen davant el Gòtics RC 12-27 - Club Esportiu INEF Barcelona

29 Nov

La lluita de les Ósses no té premi que cauen davant el Gòtics RC 12-27

INEF Barcelona encara no coneix la victòria després de tres jornades disputades a la Divisió d'Honor Catalana al caure derrotat novament aquest diumenge al matí a La Foixarda davant el Gòtics RC per 12 a 27. L'equip va donar una gran imatge i mai va perdre la cara al partit.

Les Ósses desaprofiten oportunitats al primer temps i el Gòtics RC s'emporta el triomf

Galeria: INEF Barcelona vs Gòtics RC, Fase Final J3 Lliga Catalana [28-11-2021]

Les Ósses van rebre a casa aquest cap de setmana al Gòtics RC en una nova jornada, la tercera, de la Divisió d'Honor Catalana. El partit va oferir dues parts ben diferenciades, una per a cada equip. A la primera, les Ósses van sotmetre a les del "mamut" en vàries fases de joc, estant a la zona de 22 però no obtenint el premi.

Una patada de càstig posava per davant a les visitants al 14 de joc però les Ósses van reaccionar inmediatament a la següent jugada, després d'una acció molt treballada per part de l'equip de la mà d'Anna Ramón. El 5 a 3 omplia d'il·lusions i esperança d'aconseguir el primer triomf de la fase final. Però aviat l'alegria va difuminar-se i les visitants trencaven la línea pel costat esquerre per posar-se per davant novament a l'electrònic 5 a 8. Una nova acció aïllada, trencava novament les línees defensives posant el 5 a 15, gràcies també a la transformació. Les del Gòtics en dues accions fulgurants van demostrar la seva classe.

Galeria: INEF Barcelona vs Gòtics RC, Fase Final J3 Lliga Catalana [28-11-2021]

Lluny d'abaixar el cap, INEF va sotmetre fins al final del primer temps a les visitants, que van veure en nombroses ocasions com les impresicions en la passada i la bona defensa rival impedien apropar-se novament a l'electrònic. Al finalitzar el primer temps va quedar la sensació "d'oportunitat perduda".

L'equip mai va perdre la cara malgrat el resultat advers i al segon temps van intentar-ho per totes vies. Les del Gòtics RC però van demostrar la seva major experiència a la categoria i van dominar en moltes fases del joc, tant en atac, amb un joc fluid de passada, com en defensa, pràcticament no deixant sortir del camp propi a les Ósses.

Al 54' aquest domini visitant es veia reflexat en un nou assaig de les del Gòtics, ampliant la distància al 5 a 20. Les visitants van controlar durant el segon temps tot intent de les Ósses, que va mostrar-se molt imprecís al pase, no sorprenent a un equip visitant molt ben posicionat.

A manca d'un quart d'hora, Maria Toledo en una carrera espectacular obria una llum d'esperança a les Ósses posant el 10 a 20 a l'electrònic. Les visitants però no van posar-se nervioses i al final, en una nova acció molt treballada d'una banda a una altra, aconseguien pel costat dret l'assaig de la sentència, per posar el 12 a 27 definitiu.

Galeria: INEF Barcelona vs Gòtics RC, Fase Final J3 Lliga Catalana [28-11-2021]

Gran partit de les Ósses que van fer gaudir a la grada que no va tenir premi. El proper partit de les Ósses serà d'aquí dues setmanes al Camp del Sant Cugat.

Som-hi Ósses!

Foto: Sara Guerrero

Darrera modificació el Dilluns, 29 Novembre 2021 20:48

Page Copyright Support Recommends