INEF Barcelona cau davant un RC Sitges B amb molt ofici per 18 a 31 - Club Esportiu INEF Barcelona

INEF Barcelona cau davant un RC Sitges B amb molt ofici per 18 a 31

INEF Barcelona va caure aquest diumenge al migdia a La Foixarda en la seva estrena a la Tercera Catalana davant el RC Sitges B per un marcador de 18 a 31. El RC Sitges B va fer valer la major experiència dels seus jugadors.

Els Óssos xoquen davant un rival d'entitat

Estrena complicada dels Óssos a la 1ª jornada de la Tercera Catalana aquest cap de setmana davant un rival d'entitat com el RC Sitges B, plagat de jugadors foranis i amb gran experiència. Els Óssos van topar amb conjunt visitant que ja als primers minuts va marcar el ritme del partit.

Al primer quart d'hora els visitants amb 2 assatjos començaven a posar capdalt el partit. INEF intentava reaccionar i quan van tenir oportunitat de xutar, feien els 3 primers punts del dia gràcies al Carlos Piera (3-12). Passada la meïtat del primer temps, els visitants ampliaven la distància amb un assaig amb transformació que posava molt difícil el partit (3-19). Els locals, lluny d'abaixar els braços van persistir i van obtenir el premi a les acaballes dels primers 40' gràcies al Marcel Solà, que deixava la finestra oberta per la segona part posant el 8 a 19.

A la tornada de vestuaris, les defenses van imposar-se, amb dos equips que encara creien en la victòria. Vam viure un partit molt igualat fins que al 25, els Óssos, que sempre van creure, posaven emoció al marcador amb el 15 a 19 a manca d'un quart d'hora. Els visitants van despertar i a la següent jugada donaven l'estacada definitiva amb un assaig que va caure com una gerra d'aigua freda. A 5' del final, el Sitges posava el 18 a 31 definitiu.

El proper compromís de l'INEF Barcelona serà d'aquí dues setmanes al camp del Químic.

Som-hi Óssos!

Fitxa Tècnica