INEF Barcelona dóna la campanada i es planta a la Final de la Lliga - Club Esportiu INEF Barcelona

04 Abr

INEF Barcelona dóna la campanada i es planta a la Final de la Lliga

INEF Barcelona va trencar tots els pronòstics i va vèncer al RC Sitges B per 41-52 a les semifinals de la Tercera Catalana que van tenir lloc aquest diumenge al camp de Santa Bàrbara. Els Óssos es classifiquen a la final després d'una excepcional actuació com equip.

Els Óssos es planten a la Final de la Tercera Catalana

Els Óssos van aconseguir emportar-se la victòria a la visita al Santa Bàrbara de Sitges a les semifinals de la Tercera Catalana que va tenir lloc aquest cap de setmana. El Sitges, que havia superat als Óssos a la Lliga Regular a La Foixarda, va trobar-se un mur defensiu al segon temps que va permetre als Óssos emportar-se el triomf.

Al primer temps vam viure un un partit ple d'alternatives que va poder trencar-se en qualsevol moment. Els Óssos van anar per feina i gràcies al peu privilegiat del Carlos Piera van posar els primers punts del matí. La resposta no va trigar i l'equip local anotava aviat. Les defenses s'imposaven i l'INEF va tenir clar que qualsevol ocasió per sumar punts s'havia d'aprofitar, així que en Carlos Piera va tornar a posar per davant a l'equip 5-6. El partit va entrar en una fase de bogeria col·lectiva i l'equip local amb dos assatjos pràcticament consecutius posava distàncies 17-6. Afortunadament els Óssos no es van deixar intimidar i van donar un "cop de puny a la taula" amb 3 assatjos en 8 minuts que van capgirar totalment la dinàmica del partit 17-23. La "bogeria" ofensiva va continuar i l'equip local va reaccionar amb dos assatjos consecutius abans d'anar a vestuaris amb un 31-23 amb tot per decidir.

A la tornada del descans, INEF Barcelona va corregir errors i no va donar facilitats. Mica en mica va anar guanyant metres fins que al 48 es posava a només 3 punts. Pràcticament a la següent acció, el peu del Carlos Piera posava l'empat i 3 minuts després, els Óssos es posaven per davant 31-38. El Sitges novament va reaccionar al veure's al darrere del marcador i 4 minuts apretava l'electrònica. INEF no es va posar nerviós i la seva gran defensa va donar fruïts. A menys de 20' ampliava novament les distàncies amb un assaig i transformació i malgrat l'equip local va aconseguir un nou assaig aviat, la manca d'encert amb el peeu i la gran defensa dels Óssos, van impossibilitar que donéssin la volta al marcador. Al darrer minut, INEF va sentenciar de la mà de Pablo Lacasta per joia de tota la grada verda present a les grades.

Els Óssos es planten a la finalíssima que tindrà lloc aquest cap de setmana a casa del RC Cornellà.

Som-hi Óssos!

Fitxa Tècnica