20 Oct

Segona victòria de les Òsses

INEF 41 - UES 0. Aquest ha sigut el resultat del partit disputat diumenge 19 a les 13:30 h en el camp de les Ósses contra una Santboiana molt lluitadora i amb una gran actitud. Gràcies a l'afició per la vostra assistència.

Aquesta setmana seguiran treballant a les instal·lacions de l'INEF de cara al partit següent contra Barcelona Enginyers Rugbi que es disputarà diumenge a les 10:30h al camp de les nostres noies, la Foixarda.

Aquí teniu les millors fotos del partit. Moltes gràcies Ernesto!

Darrera modificació el Dilluns, 15 Gener 2018 17:38