19 Des

Catalunya contra Madrid, gran final

Catalunya disputarà aquest diumenge a Saragossa la gran final del Campionat d'Espanya de seleccions autonòmiques de rugbi femení XV que l'enfrontarà a la Selecció de Madrid.

La Selecció Catalana, amb 7 jugadores del Club Esportiu INEF Barcelona, vol revalidar títol després de l'aconseguit la temporada passada. Catalunya va arribar a la final després de desfer-se a les semifinals a la Seleccció de València per un marcador de 17 a 0, que no va reflectir l'ígualtat manifesta durant el matx.

A la final, Catalunya es trobarà enfront a la selecció madrilenya, rival durant les últimes campanyes, que posarà les coses molt difícils a les nostres. Madrid es va imposar a Galícia per un clar 22 a 0, per tant s'enfrontaran dos seleccions que arriben a la final sense rebre punts.

El partit tindrà lloc el diumenge 21 a les 13:00h. al C.D.M. de Pinares de Venécia de Saragossa. Des d'aquí donem suport a la Selecció Catalana i a les jugadores de l'INEF. Som'hi!