28 Abr

INEF Barcelona vs C.R. Majadahonda, la gran final del rugby femení diumenge 1 a les 12h.

Els equips INEF Barcelona i C.R. Majadahonda jugaran aquest diumenge (12 hores) l'últim partit de Lliga, la gran final de Divisió d'Honor Femenina de Rugby a l'Estadi Nelson Mandela de Tudela.

La gran final del rugby femení espanyol

El partit serà dirigit per Alhambra Nievas. Es tracta de l'àrbitre internacional espanyola que ha estat designada per la World Rugby pels partits del torneig olímpic a Río 2016, que suposarà la tornada de la disciplina oval als JJOO després de 92 anys

La final de la DHF congregarà a Tudela diverses jugadores internacionals. És el partit de rugbi del màxim nivell femení. Us recordem que podeu viatjar amb l'afició:

Informació

Sortida: diumenge a les 7 del matí des de Palau Reial (4 h fins a Tudela).
Tornada: després del partit. Hora aproximada d’arribada a Barcelona sobre les 20 h.
Preu: 20 € per persona. El pagament es farà en mà o a través del número de compte i abans de dijous.
Dades de contacterugbyinefc@hotmail.com o 609282254 (Jordina).

Font: Rugby.cat i Navarra

Foto: Ernesto Aradilla