26 Maig

INEF Barcelona vs BUC, Final de la Copa Primavera

L'INEF Barcelona jugarà aquest dissabte 28 a les 18 hores la Final de la I edició de la Copa Primavera de rugby femení, que l'enfrontarà a un dels clàssics del rugby català, el BUC. Ens juguem el darrer títol de la temporada a La Foixarda i la marea verda no pot faltar!

INEF Barcelona es juga el darrer títol de l'any a La Foixarda

Les ósses, després d'aconseguir el doblet de Lliga Catalana i Divisió d'Honor, vol acabar la temporada amb un altre títol. Per ajudar l'equip, ens caldrà el suport de tota l'afició, la marea verda que ha acompanyat a les ósses tota la temporada. Estem segurs que les ósses ho posarán tot per endur-se un títol més a casa.

Per als aficionats al rugby, a continuació,  podrán seguir la jornada amb l'interessant final de la Copa Catalana de rugby femení entre el BUC i el Gòtics a partir de les 19:30 hores.

Les ósses us esperen, la marea verda no pot faltar! INEF!