INEF Barcelona va guanyar al Gòtics per un contundent 0 a 106 en partit corresponent a la 5ª jornada de la Lliga Catalana de Rugby femení que va disputar-se al camp de La Foixarda.

INEF deixa al Gòtics a 0

Les ósses van tornar de la jornada de descans amb les piles cargades i ràpidament van marcar diferències al marcador. Alysha Stone va ser la jugadora més destacada de les ósses que mai van veure perillar el partit. Per primer cop en la temporada, l'equip rival es va quedar amb el marcador a 0, fet que va ser bastant habitual la temporada passada, fruit d'un gran treball en totes línees que va desbordar a l'equip rival.

Les cámares de BTV van assistir al Gòtics - INEF i al finalitzar el partit la Pedrona Serra fou entrevistada per parlar sobre els objectius que es plantegen a aquesta temporada per l'equip.

Amb aquest resultat, l'INEF continua líder tot i venir de la jornada de descans. En els altres partits de la jornada, el GEiEG va imposar-se al BER per 22 a 14 mentre el BUC va guanyar de forma clara per 7 a 29 al Sant Cugat.

Fotos: Ernesto Aradilla

Video: BTV