25 Gen

Inici complicat per INEF-Marina a la 1ª jornada del Campionat d'Europa de tamborí indoor a Moita

INEF-Marina ha començat la seva participació al Campionat d'Europa de tamborí indoor a la localitat portuguesa de Moita amb una derrota ajustada davant l'Oxford per 13 a 12, després de remuntar un resultat advers de 8 a 12. El resultat complica molt les opcions de cara als encreuaments.

Difícil jornada pels equips catalans al Campionat d'Europa de tamborí a Moita

Els equips catalans han patit 4 derrotes a la primera jornada del Campionat d'Europa que està tenint lloc a Portugal. INEF-Marina ha vist com era remuntat per un sorprenent Oxford caient per la mínima 13 a 12 en un emocionant partit decidit al darrer moment. Les opcions per tenir un encreuament favorable a la següent fase es compliquen seriament.

Pel que fa a l'actuació de la resta d'equips catalans, el BTC ha caigut 7 a 13 pel Mezzolombardo italià, el Farola 3 a 13 davant el Budaorsi hongarès i el CET Maresme 4 a 13 davant el Pauhlan francès. Dur revés per la participació catalana que tindrà que millorar molt si vol tenir sèries aspiracions d'intentar accedir a la lluita pel campionat.

Font: Seleccions.cat