15 Set

INEF-Marina, subcampió a Les Pennes de Mirabeau

INEF-Marina segueix fent història donant passes de gegant i aquest cap de setmana va aconseguir una nova fita pel tamborí català al disputar per primer cop la gran final del Torneig de Les Pennes de Mirabeau (França).

Nova fita del tamborí català a França

Els equips catalans segueixen trencant barreres i aquest cap de setmana van aconseguir disputar per primer cop a la història una final del prestigiós Torneig de Les Pennes de Mirabeau. INEF-Marina, amb el Jordi Moncusí, el "Sato", els germans Pompas i Cia van aconseguir arribar a la Final B del Torneig francés de tamborí outdoor, després de més de 10 anys d'ençà l'equip va participar per primer cop.

Recordem que el Torneig de Les Pennes de Mirabeau el disputen sempre els millors clubs francesos i és l'antesala de l'inici de la Lliga Catalana, on vist el vist, es preveu que l'equip pugui fer un gran paper aquesta temporada.