25 Jun

L'INEF representat a la Copa d'Europa de Tamborí a Vendémian

El proper 5, 6 i 7 de juliol tindrà lloc la Copa d'Europa de Tamburello a Vendémian (França). Finalment la selecció catalana masculina hi participarà amb la disputa de dos partits d'exhibició enfront dues seleccions regionals. Alguns membres de l'equip de Tamborí de l'INEF hi seran presents.

El Campionat el disputaran els 2 millors equips francesos i els 2 millors equips italians d'homes i les dones. Podeu consultar ja el programa oficial de l'event, els nostres jugadors estan preparats, t'ho perdràs?

Darrera modificació el Dimecres, 26 Juny 2013 00:38