05 Set

8ª edició Torneig Internacional de Tambeach de Catalunya

Aquest cap de setmana torna el millor Tambeach a la platja del Far a la 8ª edició del Torneig Internacional de Catalunya organitzat per la Federació Catalana de Tamborí, amb participació de jugadors del Club Esportiu INEF Barcelona representant Catalunya.

Les millors parelles del circuit català i la presència de jugadors i jugadores de tots els indrets del món donaran el punt i final a la temporada de Tambeach 2014 amb la intenció de fer punts espectaculars sobre la sorra Vilanovina.

El torneig estarà compost per:

25 parelles masculins
17 parelles femenines
33 parelles mixtes

Nacionalitats alemanes, italianes, espanyoles, catalanes...

Els participants de categoría masculina i femenina estaran ja a les 9 a la platja del far de Vilanova i la Geltrú i aquells que participen en categoría mixte a les 12.30. Si voleu conèixer el Tambeach i animar als jugadors de l'INEF, no dubteu d'anar-hi!

Font i fotos: Federació Catalana de Tamborí