15 Oct

2n. Torneig Tamborí CET Maresme

Aquest cap de setmana es disputa el "2n Torneig de Tamborí CET Maresme" a la localitat de Sant Iscle de Vallalta, últim test de cara al començament de la Lliga Catalana de Tamborí.

Els equips del Club Esportiu Tamborí INEF, Barcelona Tamborí Club, Farola Club Tamborí, Club Tamborí Vilafranca del Penedès, Sant Iscle Club Tamborí, CET MARESME, IES Balmes i Búffalo configuraran la competició que es disputarà els dies 18 i 19 d'Octubre a Sant Iscle de Vallalta.

Els clubs més importants de Catalunya es veuran les cares en una bona pedra de toc en el que serà l'últim gran esdeveniment previ al inici de la Lliga Catalana. Si voleu conèixer i gaudir de l'esport del tamborí no dubteu en apropar-vos. Us hi esperem!

Darrera modificació el Dimecres, 15 Octubre 2014 17:16