29 Maig

3ª Edició del Catburelli a INEF

El proper 4 de juny tindrà lloc la 3 edició del Catburelli a les instal·lacions d'INEFC, un clàssic del tamborí indoor de final de temporada.

Informació sobre el Torneig

Després de l'apassionant final de Lliga, amb victòria del BTC a l'últim a l'INEF, l'equip de tamborí d'INEF torna a la pista per enfrontar-se als millors equips de Catalunya. Tenim un petit detall pels inscrits, premis pels guanyadors i el bar PARADISE en funcionament!

Horaris aproximats:

18:00 a 20:00 categoria individual
20:00 a 22:00 categoria dobles

Inscripcions: Abans del dimarts 2 de juny, amb la informació requerida per email de:

Nom del Club:
Noms i cognoms dels jugadors:
Edat: si tenen menys de 18 anys
Categories que participaran:

Preu inscripció 1€ per categoria.

Darrera modificació el Divendres, 29 Mai 2015 05:28