24 Nov

Comença la 7ª Lliga Catalana de Tamborí Indoor

Aquesta setmana es donarà el tret de sortida de la 7ª Lliga Catalana de Tamborí on INEF Barcelona intentarà aconseguir els títols en categoria masculina i femenina.

INEF Barcelona intentarà aconseguir un nou títol

El proper diumenge, les instal·lacions de Vilafranca del Penedès seran les encarregades de donar el tret de sortida a la nova edició de la competició domèstica indoor més esperada. Enguany, la Lliga contarà amb 11 equips masculins:

- Garraf
- BTC 1 i 2
- INEF 1 i 2
- Balmes
- Farola-Estrella 1 i 2
- Sant Iscle
- CET Maresme 1 i 2

I amb 8 equips femenins:

- INEF
- BTC1 i 2
- Farola
- CET Maresme 1 i 2
- Vilafranca
- Torrelles

Un any més, la competició es presenta apassionant i amb una igualtat cada vegada més gran entre els diversos equips participants. A mesura que avanci la setmana, us aportarem més detalls d'aquesta nova temporada que començarà aquest cap de setmana. Estigueu atents!

Bon cop de tamborí!!

Font: Federació Catalana de Tamborí