01 febrer

INEF participa a la Copa d'Europa de Tamborí a Rovereto

La secció de tamborí del Club Esportiu INEF Barcelona participarà a la Copa d'Europa de Tamborí Indoor a la localitat italiana de Rovereto del 5 al 7 de Febrer.

Els italians, grans favorits

L'equip italià, com a local, serà el gran favorit de la competició on francesos i catalans intentaran posar les coses difícils. Els equips de l'INEF masculí i femení volen consolidar l'actuació de l'any passat a la Copa d'Europa, on l'equip masculí va tocar podi i el femení va estar a punt.

INEF Barcelona, BTC serán la representació catalana, on estarán altres clàssics europeus com el Florensac, el Ragusa o el Sabbionara.

Cartell

Quadre masculí i femení