INEF 1 comença fort la Lliga de tamborí - Club Esportiu INEF Barcelona

21 Oct

INEF 1 comença fort la Lliga de tamborí

El passat diumenge dia 16 d'octubre es va donar el tret de sortida a la 8ª edició de la Lliga Catalana de Tamborí Indoor en modalitat masculina a Vilafranca del Penedès.

Novetats de la Lliga Catalana de Tamborí Indoor

Aquesta edició es presenta carregada de novetats, amb un doble format com l'any passat però substituint la segona part de la lliga en format Or i Plata per una fase amb un playoff, que agruparà del primer al vuitè mentre que els equips restants ( 9é,10é i 11é a l'espera d'alguna incorporació) jugaran un triangular amb format anada i tornada.

També es posa en marxa la prova pilot de realitzar les jornades simultànies i mixtes mitjançant triangulars, així com la I Copa Catalunya en ambdues categories a mitjans de Gener a Sant Iscle de Vallalta. Un torneig pioner on s'esperen moltes sorpreses i on hi haurà premi al MVP masculí i femení.

Jornada plena de derbis

Vilafranca i el seu pavelló firal d'esports no podien faltar pas a la seva cita amb el tamborí i el club del Garraf amb la col·laboració de la FCT i la resta de clubs van fer realitat la primera jornada de la lliga catalana. Cap novetat en quant a equips però si a nivell de jugadors, va haver-hi un total de 5 jugadors nous respecte l'any passat i algun moviment de jugadors entre diferents clubs, tot i aixì, cap novetat procedent d'altres lligues, esperem que algun dia trobem jugadors italians, francesos aventurant-se per la lliga catalana.

Adalt de la classificació trobem 4 equips que van assolir el ple, és a dir, 6 de 6. Per ordre de classificació INEF 1, FAROLA IBERSPORT 1, BTC 1 i CET Maresme 1. Un altre bloc de 4 equips que va assolir la meitat dels seus objectius (3 punts) que són BTC 2, FAROLA IBERSPORT2, Sant Iscle i GARRAF. I per altre banda, romanen a l'espera d'estrenar el seu marcador de punts CET Maresme 2, Balmes i INEF 2.

Aquesta primera jornada venia determinada pels enfrontaments entre equips dels mateixos clubs així que es van presenciar un total del 4 derbis, destacar el més igualat de tots que va ser a càrrec del BTC 1 i el BTC 2 que va arribar a un ajustat 6-6 però el campió de la lliga passada va prémer una marxa més el segon equip ja no va ser capaç d'aguantar la tirada final i va acabar estancat amb 6 jocs, i per tant, perden el duel per 11-6. Destacar la victòria del CET Maresme 1 davant del Garraf per 11- 8 i el bon paper del INEF 1 amb novetats en el seu trio titular.

INEF 1 trepitja fort; INEF 2 amb moltes novetats pateix la "novatada"

L'INEF 1 amb Jordi Moncusí, Marc Satorra i un benvingut Javi Vázquez va aconseguir els 6 punts en joc després de guanyar a 11 a 5 a l'INEF 2 i 11 a 1 al Sant Iscle. Per la propera jornada s'espera el reforç d'Edu Bosch Bentz que completarà l'equip i que servirà per saber quines són les aspiracions per la temporada 16/17.

D'altra banda, no va ser un bon debut per l'INEF 2 d'Agustí Castillo, David Garcia i el debutant Jordi Pompas que patia la baixa temporal de Ferran Gil i que no va ser capaç de traduir les bones sensacions en jocs. Cal destacar però els detalls tècnics del jove Jordi Pompas, jugador que participarà al primer europeu junior de tamborí amb la selecció catalana i que cada vegada es troba més a gust amb el tamborí a la mà.

A la derrota del primer partit amb l'INEF 1 s'hi ha de sumar la que van patir amb Sant Iscle (6 a 11) i davant el BTC 2 (6 a 11).

1ª Jornada - 8ª Lliga Catalana Tamborí Indoor

Font: Federació Catalana de Tamborí e INEF Tamborí