El Club Esportiu INEF Barcelona anuncia que el proper dimecres 15 i el dilluns 20 de juny a partir de les 18:30 tindrà lloc a les instal·lacions de l'INEFC la Mostra d'Exhibició de Final de Curs de l'Escola de Circ amb l'activitat "d'equilibris desequilibrats".

El fascinant món del circ amb la familia al Club Esportiu INEF

Després d'un període convuls a la societat, aquesta temporada tornarem a viure plenament sense cap restricció la Mostra d'Exhibició de Final de Curs de l'Escola de Circ amb les famílies al pavelló parquet polivalent de l'INEFC Barcelona. Ha estat un any ple d'aprenentatges i descobriments per part de l'alumnat i durant dos dies tindran l'oportunitat de mostrar en directe a les famílies les seves noves habiltats.

Seran dues jornades plenes de vivències inoblidables, moments de diversió i d'amistat entre els presents que esperem volgueu compartir plegats. El Club Esportiu INEF Barcelona us convida a tots a assistir-hi! Moltes gràcies per compartir aquest moment amb nosaltres, us esperem aviat!

Us recordem que les inscripcions per Socis de cara a l'Escola de Circ 2022-2023 ja són obertes. 4 formes d'inscripció:

Les inscripcions pel públic en general s'obriran a partir del 20 de juny.

Darrera modificació el Divendres, 10 Juny 2022 05:38