INEF guanya al difícil camp del CRAT 5 a 19 - Club Esportiu INEF Barcelona

08 febrer

INEF guanya al difícil camp del CRAT 5 a 19

INEF Barcelona segueix líder de la Lliga després de guanyar al CRAT aquest cap de setmana per 5 a 19 en partit corresponent a la 4ª jornada de la Lliga de Divisió d'Honor de Rugby femení.

INEF Barcelona: victòria sobre victòria confirma la seva candidatura al títol

INEF Barcelona és líder gràcies a contar els seus partits per victòries i aconseguir els bonus ofensius, un més que el Majadahonda, segon classificat, que va guanyar per la mínima al Sanse Scrum. L'Hortaleza va perdre i és últim mentres el poderós Olímpico Pozuelo es manté prop del grup de Playoff. Getxo es va alçar a la tercera posició després de la victòria davant el GEiEG, que no acaba d'arrancar aquesta temporada.

CRAT 5 – 19 INEF BARCELONA

Les ósses visitaven l'Elviña, un dels camps més difícils de la categoria, amb l'esperança de continuar líders i ho van aconseguir, no sense dificultat, després de guanyar a les gallegues per 5 a 19.

CRAT vs INEF Barcelona

El partit fou retrassat dues hores després d'un viatge accident degut al mal temps. Tot i arribar cansades i sense temps d'estirar les cames, l'equip va sortir al camp mentalitzat del que es jugava. Tot i la resistència de les locals, que van defensar-se de forma lloable, els errors i el cansament van fer que que finalment acabessin cedint al marcador, decantant el marcador per les nostres.

El terreny de joc va presentar dificultats degut a una intensa pluja, que per moments dificultava el joc, fet que va produir que els equips prenessin mesures jugant en curt. Així va arribar la primera anotació, gràcies a la Carlota Mèliz, en un gran estat de forma durant tot l'any. La primera part va transcorre a un ritme similar, on el mal clima, les bones defenses i les mesures de precaució van ser les notes predominants, deixant el marcador sense moure's.

A la segunda part, Alex Castillón va sorprendre d'inici al primer minut per ampliar la diferència i va tornar a a anotar 20 minuts més tard, amb una altra jugada amb la seva davantera.

A 12 minuts del final, Laura Ortega va ajustar el marcador després de superar a la nostra defensa.

INEF, amb aquest resultat, s'apropa al playoff mentres el CRAT, actual campió, fa dues jornades que no guanya i haurà de tornar a aconseguir victòries si vol reeditar el títol de l'any passat.

CRAT: Virginia Padin, Selene Roz, Carla Da Silva, Mónica Castelo, Raquel Bahamonte, Paula Medin, Elsa Porto, Cecilia Martinez, Laura Vazquez, Vanesa Rial, Yanca Alameida, Olaya Lopez, Beatriz Alvarez, Tania Garcia i Silvia Vazquez.
Van entrar també: Claudia Diaz, Natividad Vazquez, Isabel Lamas, Paula Burillo, Rita Vazquez i Laura Quiroga.
No van entrar: Olaia Diaz.

INEF BCN: Jordina Marbà, Aroa Gonzalez, Maria Losada, Linda Lopez, Anna Aguila, Carina Castillon, Cristina Estrada, Alexandra Castillon, Anna Arnau, Carlota Mèliz, Covadonga Abascal, Marina Cabre, Anna Ramon, Pedrona Serra i Amaia Erbina.
Van entrar també: Elena Martin, Merce Viñals, Laura Esbri, Lali Davi i Marie Clarys.
No van entrar: Mireia Recasens i Beatriz Saura.

Font: Federació Espanyola de Rugby i Rugbyfemenino

Fotos: Diego Dolan