Rugby - Club Esportiu INEF Barcelona

Carla Rodríguez viatja a la Gira Sud-africana amb la Selecció Espanyola del XV

Carla Rodríguez, jugadora d'INEF-L'Hospitalet, forma part de la convocatòria definitiva de jugadores que viatja a hores d'ara a Sudàfrica per disputar la 1ª Gira Intercontinental de la Selecció Espanyola de Rugby XV, on jugarà una sèrie de partits amistosos de cara a preparar la cita del Mundial de Nova Zelanda al 2021.

Els Óssos del Rugby INEF participen al Clínic de Daniel Hourcade

Daniel "el Huevo" Hourcade, un dels millors entrenadors del panorama internacional, visita INEFC el 9, 10 i 12 de setembre, per impartir un clínic i oferir unes sessions magistrals de rugby. Els Óssos no van voler perdre's l'ocasió de conèixer el prestigiós tècnic argentí.

L'Hospitalet-INEF disputarà el 35è Ciutat de L'Hospitalet

La secció de rugby femení afronta diversos compromisos aquest cap de setmana. Mentre una representació del Rugby INEF jugarà el Torneig Memorial a Bernat Llovet a Banyoles, un altre grup de jugadores disputarà el 35è Torneig Ciutat de L'Hospitalet.

Bruna Elías, nou talent per INEF-L'Hospitalet

Bruna Elías Viñas és la 7ª incorporació del projecte de l'INEF-L'Hospitalet per la temporada 2019-2020 després d'haver-se anunciat la seva arribada recentment. La jugadora provinent del Químic ER, habitual a les convocatòries de les categories inferiors de la selecció catalana i espanyola, arriba a la Feixa Llarga donant un salt important a la seva carrera.

Torneig benèfic d'homenatge a Bernat Llobet

El rugby català té una cita el proper 21 de setembre al Camp Vell de Banyoles per homenatjar a l'amic Bernat Llobet, exjugador dels Óssos als anys 90 i que va morir l'any passat després d'una greu malaltia als 51 anys.

Galeria: Entrenament Óssos al Camp de l'INEFC [03-09-2019]

Galeria d'imatges del primer entrenament de la temporada "oficial" de l'equip de rugby masculí celebrat aquest dimarts a la gespa del Camp José Antonio Sancha de Prada de l'INEFC.

Galeria: Entrenament INEF-L'Hospitalet al Camp de l'INEFC [03-09-2019]

Galeria d'imatges del primer entrenament de la temporada de l'equip de rugby femení celebrat aquest dimarts a la gespa del Camp José Antonio Sancha de Prada de l'INEFC.

Carla Rodríguez, a la convocatòria prèvia de la Selecció Espanyola per la Gira a Sud-àfrica

Carla Rodríguez, jugadora de l'INEF-L'Hospitalet, ha estat convocada per formar part de la Concentració de la Selecció Espanyola del XV prèvia a la Gira Sud-africana 2019, que tindrà lloc a Alacant del 6 al 10 de setembre de 2019.

Blessing Ijeoma, nou fitxatge de l'INEF-L'Hospitalet

Blessing Ijeoma Orji és nova jugadora de l'INEF-L'Hospitalet per la temporada 2019-2020 després d'haver-se confirmat la seva arribada a principis de setmana. La tercera línia, provinent de l'UE Santboiana i habitual a les convocatòries de la Selecció Catalana, arriba a la Lliga Iberdrola per a desenvolupar el seu potencial al màxim nivell.

Comença la pretemporada per l'equip de rugby femení

L'equip de rugby femení començarà la pretemporada aquest dilluns 19 d'agost a les instal·lacions de la Feixa Llarga amb un projecte carregat d'il·lusions renovades, una plantilla renovada i un staff tècnic nou encapçalat per Pablo Arévalo.

Pàgina 1 de 63