Rugby - Club Esportiu INEF Barcelona

Prèvia: INEF Barcelona vs Esparreguera Anoia, J6 Lliga Catalana Fase Prèvia de Segona Divisió - Grup E

Els Óssos juguen diumenge 17 a partir de les 14 hores al Camp de la Foixarda la 6ª jornada de la Lliga Catalana de rugby masculí disputant el partit davant l'Esparreguera Anoia. Els Óssos volen mantenir la seva imbatibilitat.

Prèvia: L'Hospitalet-INEF vs Shamrock RC Fem, J6 Lliga Catalana Segona

La Fase Prèvia de la Lliga Catalana de Segona de rugby femení arriba al moment decissiu amb la disputa de la 6ª jornada on L'Hospitalet-INEF es veurà les cares amb els balears del Shamrock RC Fem. El partit tindrà lloc dissabte 16 a les 13 hores al camp de la Feixa Llarga.

Gran remuntada de L'Hospitalet-INEF per guanyar al RC Sitges Fem

Victòria importantíssima l'aconseguida aquest darrer cap de setmana per les noies de L'Hospitalet-INEF al camp del RC Sitges Fem, en partit corresponent a la 5ª jornada de la Lliga Catalana de rugby femení.

INEF Barcelona segueix amb pas ferm a la Lliga Catalana

INEF Barcelona va sumar una nova victòria aquest cap de setmana a la 5ª jornada del Grup E de la Lliga Catalana de rugby masculí després d'imposar-se al CR Alella per un clar 7 a 38. Els Óssos són l'únic equip invicte de la competició.

María Losada deixa l'INEF-L'Hospitalet i fitxa pel CR Majadahonda

El CR Majadahonda va confirmar ahir el que era un secret a veus: María Losada, fins ara jugadora de l'INEF-L'Hospitalet, se'n va a Madrid per incorporar-se a les files del CR Majadahonda. El Club li desitja la millor de les sorts en aquesta nova etapa.

Prèvia: CR Alella vs INEF Barcelona, J5 Lliga Catalana Fase Prèvia de Segona Divisió - Grup E

Torna la Lliga Catalana de rugby masculí aquest cap de setmana amb la disputa del partit entre el CR Alella i l'INEF Barcelona. El partit, corresponent a la 5ª jornada del Grup E de Segona tindrà lloc diumenge a les 12 hores.

Prèvia: RC Sitges Fem vs L'Hospitalet-INEF, J5 Lliga Catalana Segona

Nova jornada de la Lliga Catalana de Segona aquest cap de setmana, la 5ª, on L'Hospitalet-INEF jugarà aquest dissabte 9 al Camp de Santa Bàrbara de Sitges davant el RC Sitges Fem a partir de les 14:15 hores. Gran prova de foc davant un dels rivals directes per estar a les posicions capdavanteres del grup B.

Carla Rodríguez forma part concentració prèvia al partit Occitània vs Espanya

Carla Rodríguez, jugadora de l'INEF-L'Hospitalet, ha estat convocada per formar part de la concentració prèvia de la Selecció Espanyola de rugby XV que disputarà el partit davant Occitània. El grup d'escollides estaran a Madrid del 4 al 10 de novembre preparant el partit.

Bruna Elías se'n va amb la Selecció per disputar el Torneig Internacional d'Elx

Bruna Elías, jugadora de l'INEF-L'Hospitalet, ha estat seleccionada per formar part entre les escollides per la concentració de la Selecció Espanyola de Rugbi VII Femenina que participarà al Torneig Internacional d'Elx (Alacant), que tindrà lloc del 4 a l'11 de novembre de 2019.

Bea González candidata a la "Leona Iberdrola" de la jornada 4

El lideratge de Bea González, el seu carácter i esperit de lluita al terreny de joc, ha servit per a que sigui escollida com una de les candidates a jugadora de la setmana de la Lliga Iberdrola. Ara és el torn del Seleccionador José Antonio Barrio que triarà la Leona de la jornada 4.

Pàgina 1 de 68