Tamborí - Club Esportiu INEF Barcelona

Èxit al Torneig Internacional de Tambeach de Catalunya

El cap de setmana del 7 i 8 de setembre es va disputar a Vilanova i la Geltrú la 13ª Torneig Internacional de Tambeach de Catalunya amb un nombre important de participants procedents de diferents indrets de Catalunya i altres regions europees.

INEF-Marina participa al Trophée Condor de Cazouls

INEF-Marina va disputar del 15 a 17 d'Agost el Trophée Condor de tamborí outdoor a la localitat francesa de Cazouls amb la participació dels equips més potents de França.

13è Torneig Internacional Tambeach de Catalunya el 7 i 8 de setembre

La Federació Catalana de Tamborí organitza el 13è Torneig Internacional Tambeach de Catalunya el 7 i 8 de setembre del 2019 amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú (Platja del Far), el qual disputaran alguns dels jugadors de l'INEF-La Marina.

INEF-Marina Femení, subcampions de la Copa Catalunya de tamborí indoor

Aquesta cap de setmana va tenir lloc al Pavelló Municipal de Vilafranca del Penedès una nova edició de la Copa Catalunya de tamborí indoor on l'equip masculí i femení de INEF-Marina va participar.

INEF-Marina Campió de la Lliga Catalana de tamborí indoor!

Aquest cap de setmana va disputar-se al Pavelló de Vilanova i la Geltrú un nou torneig de la Lliga Catalana de tamborí indoor on INEF-Marina masculí va aconseguir proclamar-se nou Campió de la competició.

INEF-Marina té a tocar la Lliga Catalana de Tamborí

Aquest diumenge el Pavelló de La Marina va acollir un nou Torneig de la Lliga Catalana de Tamborí indoor on vam poder seguir les evolucions del projecte INEF-La Marina.

Nova jornada de la Lliga Catalana de Tamborí al Pavelló de la Marina

La Lliga Catalana de Tamborí indoor disputa un nou torneig, el quart, aquest cap de setmana passat al Pavelló de La Marina on podrem veure novament les evolucions dels equips de l'INEF-La Marina.

INEF-Marina, triplet de victòries al darrer Torneig de tamborí femení

Aquest cap de setmana va tenir lloc una nova jornada de la Lliga Catalana de tamborí indoor en el seu format de tornejos on l'equip femení de l'INEF-Marina va imposar-se als 3 partits, malgrat l'últim no es va poder disputar per lesió d'una jugadora del Tambeach Garraf. La Joana, la Sònia i la Jordina segueixen en plena forma donant alegries al Club.

Nova jornada de la Lliga Catalana de Tamborí a Sant Iscle

La Lliga Catalana de Tamborí indoor va tenir una nova jornada aquest cap de setmana passat al Pavelló Municipal de Sant Iscle de Vallalta on va participar l'equip femení de l'INEF-La Marina.

El projecte INEF-Marina segueix donant passes de gegant a la Lliga Catalana de Tamborí

INEF-Marina, el projecte de creixement del tamborí català juntament amb el Club Esportiu La Marina, segueix oferint grans noticies i ja comença a sumar victòries a la Lliga Catalana de tamborí indoor que va tenir lloc aquest cap de setmana.

Pàgina 1 de 22