L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

INEFC tanca les instal·lacions i el Club Esportiu suspèn temporalment l'activitat - Club Esportiu INEF Barcelona

29 Oct

Atès que els casos de coronavirus segueixen incrementant‐se malgrat les mesures de precaució i restricció adoptades fins ara, el Govern de la Generalitat ha decretat el tancament temporal de totes les instal·lacions esportives, excepte les dedicades a tecnificació, fet que afectarà a totes les activitats del Club Esportiu INEF Barcelona i les seves seccions.

Suspensió temporal de tota activitat esportiva al Club Esportiu INEF Barcelona

Per aquest motiu, els comuniquem que les instal∙lacions de l’INEFC romandran tancades a partir de les 00:00 de divendres 30 d’octubre de 2020. Tan bon punt es derogui aquesta restricció de l’ús dels nostres espais els informarem puntualment.

Gràcies per la vostra comprensió.

Darrera modificació el Dimecres, 04 Novembre 2020 18:17

app inef barcelona