INEF-L'Hospitalet presenta la nova samarreta per la temporada 2018-2019 - Club Esportiu INEF Barcelona

28 Set

INEF-L'Hospitalet presenta la nova samarreta per la temporada 2018-2019

INEF-L'Hospitalet ha donat a conèixer la nova samarreta de joc feta per Kappa que lluiran les Ósses la temporada 2018-2019. Es tracta d'un disseny novedós, amb les garres de les Ósses en la posició central així com els colors i escuts del Rugby INEF Barcelona com del RC L'Hospitalet.

2 samarretes amb un disseny novedós "reversible"

Les samarreta de joc d'aquesta temporada fa visible l'acord entre els 2 clubs, corregint la situació de la temporada passada (i de l'inici d'aquesta). La 1ª equipació és principalment verda amb detalls taronges, incorporant el nom de l'equip a la part posterior. La 2ª samarreta és justament l'invers, prioritzant el taronja del RC L'Hospitalet amb les garres verdes de l'INEF Barcelona. La Federació Espanyola de Rugby, per normativa, obliga ja aquesta temporada a tenir dues equipacions i amb aquest model original "reversible", reflexem clarament l'acord entre els dos Clubs. Com a novetat d'aquesta temporada, els equips portaran a les mànigues el logo d'Iberdrola, principal patrocinador de la Lliga de Divisió d'Honor de rugby femení.

Les jugadores lluiran aquestes samarretes a partir de la 3ª jornada de la Lliga Iberdrola que jugaran a casa davant el CR Cisneros.

Darrera modificació el Divendres, 28 Setembre 2018 21:47