El GEiEG trenca la ratxa victoriosa de l'INEF Barcelona - Club Esportiu INEF Barcelona

El GEiEG trenca la ratxa victoriosa de l'INEF Barcelona

INEF Barcelona i GEiEG van protagonitzar un partidàs amb emoció fins al final, corresponent a la 7ª jornada de la Lliga Catalana de rugby masculí. Tots dos equips van demostrar a La Foixarda per què ocupen la part alta de la classificació.

Partit igualadíssim disputat de poder a poder

Enorme partit el que vam oferir INEF Barcelona i GEiEG aquest diumenge a La Foixarda en un dels partits de la temporada a la Lliga Catalana de Segona. Els dos equips arribaven al duel en plena ratxa de 5 victòries consecutives i van demostrar que són dos dels equips més forts de la categoria.

Els nois de Jordi Solà van oferir un gran espectacle al primer temps davant els gironins, que arribaven sense conèixer encara la derrota a la Lliga. En un magnífic primer temps, els Óssos van arribar al descans amb avantatge però no van poder consolidar-ho al final davant un GEiEG que va donar la volta al marcador per emportar-se la victòria.

El partit començava fort, amb Óscar Vidal posant els primers punts del partit ben aviat al 3' amb una gran patada de càstig pero el GEiEG responent a la següent jugada amb un assaig. Hi havia molt en joc i cap equip volia donar el seu braç a tòrcer.

Minuts després, els visitants van ampliar la seva diferència al 16' amb un assaig més transformació però tal com havia passat a l'inici del partit, el rival va tenir resposta al cop i l'INEF, va anotar també el seu assaig amb transformació.

La igualtat va presidir tot el match i només els petits detalls podien decantar la balança. Cap al 26', un drop dels gironins ampliava una mica més la diferència, fent que deixava a les clares que el partit seria molt complicat.

A les acaballes del primer temps Toni Murciano aconseguia superar a la defensa del GEiEG amb un assaig i Oscar Vidal feia la transformació que servia per anar a vestuaris amb avantatge.

Després del descans, els dos equips van fer petits ajustos i no van deixar escletxes al rival. Marcel Sola aconseguia un valuós assaig al 57' que semblava que decantava la balança pels Óssos, amb una patada de l'Óscar que posava el 24 a 15.

La defensa dels gironins va pujar la intensitat i va tancar l'aixeta als Óssos que ja no van poder anotar més. Aviat, al 63' retallaven distàncies amb un assaig i transformació que va fer mal. Quan quedaven poc més de 10 minuts per acabar, una patada de càstig significava la remuntada del GEiEG, que es posava per davant de nou a l'electrònic. Als darrers minuts els Óssos ho van intentar però no va poder ser.

Amb aquesta derrota, els Óssos continuen tercers amb 23 punts i veuen com el GEiEG i el RC L'Hospitalet B s'escapen.

Som-hi Óssos!

FITXA TÈCNICA