Les Ósses no poden frenar a una sòlida UE Santboiana - Club Esportiu INEF Barcelona

21 Mar

Les Ósses no poden frenar a una sòlida UE Santboiana

Aquest dissabte INEF Barcelona visitava el Baldiri Aleu amb la difícil missió d'obtenir la victòria davant la UE Santboiana en partit corresponent a la 10ª jornada de la Divisió d'Honor Catalana. Les Ósses van caure per un clar 34 a 5.

Massa Santboiana per un voluntariós INEF

La UE Santboiana va demostrar el seu gran estat de forma aquest cap de setmana guanyant a un INEF Barcelona que ho va intentar però va xocar davant un gran rival. El degà, segon classificat, va exhibir una gran defensa que no va donar opció a les Ósses.

Només començar el partit, l'equip local va imposar un ritme alt i a la primera ocasió, va sumar punts gràcies al peu. La UE Santboiana va sortir a pel partit des del primer moment i al 12' ampliava la distància amb el primer assaig del dia. No contentes, 8 minuts després trencaven el partit amb una nova anotació amb transformació que posava el 15 a 0 a l'electrònic. Abans d'arribar a vestuaris, l'equip local deixava pràcticament sentenciat el partit amb una nova marca (0 a 22).

A la tornada de vestuaris, INEF va intentar canviar la dinàmica del partit. De la mà d'Elena Comadran va aconseguir reduir distàncies (22-5) però la defensa del degà va secar qualsevol intent de reacció. L'Internacional Anna Puig trencava la línea de les Ósses aconseguint el seu segon assaig i a les acaballes del partit, la UE Santboiana posava el definitiu 34 a 5.

L'equip local va demostrar que arriba en un gran moment als playoffs mentre que les Ósses necessiten ampliar els seus recursos a la plantilla per competir amb rivals d'aquesta entitat.

Som-hi Ósses!

Fitxa Tècnica