Les Osses de l'INEF, presents a la convocatòria de la Selecció - Club Esportiu INEF Barcelona

15 Oct

Les Osses de l'INEF, presents a la convocatòria de la Selecció

La selecció espanyola de Rugby a Set Femenina ja té la seva primera convocatòria de la temporada 2014/15 per a la concentració de 23 jugadores que tindrà lloc a Valladolid el pròxim mes de novembre.

Les 'Leona7s' començaran a preparar la seva participació en les IRB Women Sevens World Series, en què per segon any consecutiu seran 'core team', és a dir, disputaran tots els tornejos de què consta el circuit, un total de sis, rivals els quals coneix des del passat mes.

La preparació per a les Sèries Mundials constarà de dues parts, ja que del 14 al 16 de novembre se celebraran els 'trials' de selecció amb les 23 jugadores seleccionades i del 17 al 30 d'aquest mes la concentració definitiva per a les quinze jugadores finalment escollides. Aquestes jugadores passaran a formar el grup de preparació olímpica que està subjecte al rendiment dels seus components, pla ADO, encara que pot patir modificacions.

El debut, a Dubai al desembre

L'estrena a la competició arribarà el primer cap de setmana de desembre, quan Espanya afrontarà el Torneig de Dubai als Emirats Àrabs Units.

Les 23 jugadors seleccionades, entre les quals destaquen fins a set en equips estrangers, són Irene Schiavon, Iera Echebarria i Bàrbara Garcia (OLÍMPIC POZUELO), María Casado (CR MAJADAHONDA), Maria Ribera (XV Sanse Scrum), Lourdes Alameda i Marina Bravo ( CR CISNEROS), Bàrbara Pla (GETXO RT), Angela del Pan, Anna Ramon, Alexandra Castillón i Laura Esbri (INEF BARCELONA), Hanna Gascoingne (SITGES RC), Teresa Bueso (CAU VALÈNCIA), Berta Garcia (USAP PERPINYÀ - França), Paula Medin, Ana Vanesa Rial i Elsa Porto (BLAGNAC SAINT-Orens - França), Amaia Erbina (ASSOCIATION SPORTIVE BAYONNAISE - França), Marta Cabane (RUGBI BOARD clearance - Irlanda) i Patricia García (Waikato RUGBI UNION - Nova Zelanda).

Font: Marca.com

Darrera modificació el Dimecres, 15 Octubre 2014 16:15