Partit complet de l'INEF contra el XV Sanse Scrum - Club Esportiu INEF Barcelona

27 Gen

Partit complet de l'INEF contra el XV Sanse Scrum

Aquest cap de setmana ha tingut lloc la 3ª jornada de la lliga de Divisió d'Honor femenina, marcada per les absències i les diferents alineacions causa de la concentració de la Selecció Espanyola de seven.

El CRAT inaugurava la jornada al seu camp d'Elviña rebent a Cisneros mentres el GEiEG que mesuraria en Palau Sacosta a Olímpic de Pozuelo en un dels partits més destacats de la Lliga entre dos pesos pesants de la competició. Més tard el Majadahonda tancava el dia contra el Getxo Artea, líder fins el momento. Diumenge, a La Foixarda, les osses d'INEF i el XV Sanse Scrum disputaven l'últim partit del cap de setmana.

INEF Barcelona 50-5 XV Sanse Scrum

INEF i Sanse Scrum van jugar diumenge l'últim partit de la jornada a la Foixarda. Les osses, prop de les primeres posicions de la lliga s'enfrontaven al Sanse en un partit marcat per les baixes entre lesions i convocades per la selecció de seven. Per contra, les de San Sebastián de los Reyes viatjaven a terres catalanes amb algunes incorporacions a les seves files com Marina Galán, ja convocada amb la selecció espanyola de seven sub-18.

Així doncs, es presentava un partit imprevisible. Les nostres van sortir molt endollades i al minut 9 ja començaven a marcar la diferència aconseguint la primera marca gràcies a la línia de tres quarts. En una gran primera meitat, l'INEF va acabar amb un marcador de 33 a 0, aconseguint el bonus.

A la segona part, les madrilenyes van sortir amb molta intensitat aconseguint els primers punts pel Sanse. Malgrat les seves intencions, l'INEF volia més i va acabar sentenciant el marcador final en un 50-5.

CRAT Corunya 20-7 CR Complutense Cisneros

El partit va començar amb un ampli domini de les locals que tan sols van trigar tres minuts a establir la primera marca del partit; Tot i això, les cisneras van crear força oposició i van deixar el marcador amb un 15-0 al descans remuntable..

Cisneros va començar la segona part tal com va acabar la primera: amb una pressió alta per part de les madrilenyes que faria frenar el bon avanç de les de A Corunya. El bon joc de Cisneros es va veure reflexat al marcador, retallant les distàncies amb 15-7. L'emoció es va mantenir fins al minut 80 en el que les de CRAT, contingudes per les Complutenses, van aconseguir establir la quarta marca que establiria el 20-7 final.

GEiEG 0-19 Olímpico Pozuelo

GEiEG obria les portes del Palau Sacosta l'Olímpico de Pozuelo, enfrontament entre dos dels pesos pesants de la competició. Els precedents entre aquests dos equips venien marcats per partits amb gran intensitat i marcadors ajustats. I així fou, quan la primera marca del partit es va fer esperar fins passada la meitat de la primera part, en què Cristina Guntín inauguraria el marcador per a les de Pozuelo. Fins a l'últim minut de la primera meïtat el marcador no es va moure deixant un 0- 14 per les madrilenyes.

La segona part es va tenyir de blaugrana per joc però no va ser suficient i finalment, les olímpiques van establir la tercera marca sentenciant el marcador final al 0-19.

CR Majadahonda 7-20 Getxo

Getxo, líder de la competició, viatjava a Majadahonda per jugar un difícil partit al Valle del Arcipreste. Les de Getxo volien seguir al capdemunt de la classificació i això es va reflectir a l'inici del partit quan van aconseguir posar-se per davant gràcies a Isabel Rodríguez als primers minuts de joc. Les madrilenyes van saber reaccionar aviat quan Begoña Carvajal nou minuts després posaria dos punts per sobre del marcador, 7-5.

Les de groc no es conformarien i tot just 60 segons després, al minut 19, Carmen Pérez posaria l'òval a la zona de marca, posant de nou l'avantatge a les locals amb un 7-10. Garazi Uriarte establiria una altra nova marca, col·locant el marcador al 7-15 al descans. La segona part va tenir un menor nombre d'assajos, en concret, només va tenir lloc un i va ser executat per Rosana Estanyol que finalitzaria així el vaivé en el marcador amb el 7-20 final.

Getxo encapçala la classificació:

D'aquesta manera va acabar una jornada en què, pel que fa a la classificació, ha deixat veure les primeres escapades. Després de la victòria de Getxo davant Majadahonda, les de groc es col·loquen com a primeres de classificació i des d'una privilegiada posició d'invictes. En la mateixa situació es troben les de Olímpic Pozuelo, amb tres victòries de tres, seguint els passos de les de Getxo.

INEF ocupa la tercera posició de la classificació, a tant sols un punt, amb 2 victòries i una derrota contra l'Olímpic la setmana passada. El CRAT, després de vèncer a Cisneros, ha escalat un lloc a la classificació respect a la jornada anterior.

D'altra banda, GEiEG ha experimentat un descens vertiginós després de la seva derrota davant Olímpic i baixa del segon lloc fins al 5è, molt allunyades de CR Majadahonda, que segueixen a les catalanes amb 9 punts de diferència. En el setè i vuitè lloc se situen Cisneros i XV Sanse Scrum.

Ara venen dues setmanes de descans a la Divisió d'Honor. Durant aquest temps, les nostres podran recuperar-se de les lesions i preparar la tornada de la gran final de la Lliga Catalana de Rugby femení el proper 8 de febrer, que les enfrontarà al GEiEG. Les osses tornaran a la competició de la Divisió d'Honor contra el líder, el Getxo, el cap de setmana del 14 i 15 de febrer.

Resultats:

GEiEG 0-19 Olímpic Pozuelo RC
UDC CRAT 20-7 CR Complutense Cisneros
CR Granada 7-20 Getxo Art RT
INEF Barcelona 50-5 XV Sanse Scrum

Propera jornada 14 i 15 de febrer:

Cisneros vs. Majadahonda
Sanse vs. GEiEG