Crònica de l'última jornada de la Lliga Catalana de Tamborí - Club Esportiu INEF Barcelona

02 Maig

Crònica de l'última jornada de la Lliga Catalana de Tamborí

El passat dissabte 26 d’Abril de 9:00 del matí a 19.30 de la tarda va tenir lloc l’última jornada de la present Lliga de Tamborí al pavelló municipal de Sant Iscle tot vestit d’Honda-Impala.

Va ser una jornada amb molt bons partits on calen destacar:

• Les dues victòries del CET Maresme en front del Sant Iscle. En categoria femenina per 9 a 7 i en categoria masculina per 9 a 6.
• La inesperada i meritòria victòria del Sant Iscle masculí davant el BTC per 9 jocs a 7 que, junt amb el punt que BTC va deixar perdre en front del Farola (9 a 7) va ajudar a la consolidació del Farola com a segon de la lliga.
• La victòria de l'INEF davant el Vilafranca que va significar la decisió del campió masculí de la 5a edició de la Lliga Catalana.
• La victòria de l’Estrella en front del CET Maresme masculí a l’últim partit de la jornada per 9 jocs a 5.
• La victòria del Sant Iscle femení davant l’INEF per 9 jocs a 5. Què, per una banda, és la primera derrota de l’INEF femení en lliga després de 5 anys i, per altra banda, junt amb les derrotes del BTC davant de les contrincants de la jornada, va desbancar a l’equip blanquivermell de la tercera posició.

Durant la jornada organitzada pel Sant Iscle Club Tamborí no només es va oferir servei de bar sinó que cada equip va tenir l’oportunitat d’aconseguir una polsera de moda de disseny exclusiu amb els color del seu equip i dos afortunats van guanyar una cistella amb productes dels comerços del municipi i un casc i guants Impala.

Seguidament, es va celebrar la primera edició de la Nit del Tamborí. Una nit que va servir per posar punt i final a la 5a Lliga Catalana de Tamborí i on es van lliurar els premis als primers classificats:

Categoria masculina:

1. Club Esportiu INEF Barcelona.
2. Farola Club Tamborí.
3. Barcelona Tamborí Club.

Categoria femenina:

1. Club Esportiu INEF Barcelona.
2. Farola Club Tamborí.
3. Sant Iscle Club Tamborí.

La nit també va estar marcada per la celebració del desè aniversari del tamborí a Catalunya així com l’homenatge del qui hi ha estat al capdavant, Jordi Moncusí, que deixarà la presidència el 30 de juny.

Font: Sant Iscle Club tamborí

Fotos: Photo Santiscle Sport